Zoekt u tijdelijk een (extra) HR profesisonal?
Zoekt u tijdelijk een (extra) HR profesisonal?
  • Startpagina
  • Diensten
    • HR projecten
    • Ontwikkeling en groei
  • Klanten vertellen
  • Blog
  • Contact
  • Meer
    • Startpagina
    • Diensten
      • HR projecten
      • Ontwikkeling en groei
    • Klanten vertellen
    • Blog
    • Contact
  • Aanmelden

  • Mijn account
  • Aangemeld als:

  • filler@godaddy.com


  • Mijn account
  • Afmelden

Aangemeld als:

filler@godaddy.com

  • Startpagina
  • Diensten
    • HR projecten
    • Ontwikkeling en groei
  • Klanten vertellen
  • Blog
  • Contact

Account


  • Mijn account
  • Afmelden


  • Aanmelden
  • Mijn account

Privacybeleid

Privacyverklaring
KND B.V. [www.knd-management.nl]
Laatste update: 22 mei 2025

Bij KND. B.V. nemen we jouw privacy serieus. In deze privacyverklaring leggen we uit welke persoonsgegevens we verzamelen, waarom we dat doen, hoe we ze beveiligen en wat jouw rechten zijn. We houden ons hierbij aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

1. Wie zijn wij?

KND is verantwoordelijk voor de verwerking van jouw persoonsgegevens.
Contactgegevens:
KND B.V.
Nijverheidsweg 20
7081 BG. Gendringen

KvK: 92410847
E-mail: karin@knd-management.nl

2. Welke gegevens verzamelen we?

Wij verzamelen persoonsgegevens op drie manieren:

A. Via jouw contact met onze website of dienstverlening:

Bij contact via het formulier, aanmelding voor een training, telefonisch contact of het maken van een afspraak kunnen we de volgende gegevens verwerken:

  • Voor- en achternaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Bedrijfsnaam
  • Factuur- en betaalgegevens
  • Informatie die je vrijwillig verstrekt (bijv. via e-mail of intake)

B. Tijdens een interim- of projectopdracht bij een organisatie:

In het kader van HR-ondersteuning, teamontwikkeling of adviesopdrachten kunnen wij inzage krijgen in interne persoonsgegevens van medewerkers of andere betrokkenen binnen de organisatie van de opdrachtgever. Dit kunnen o.a. zijn:

  • NAW-gegevens van medewerkers
  • Contactgegevens
  • Functies, afdelingen en salarisschalen
  • Dienstverband- of verzuimgegevens
  • Beoordelings- en ontwikkelgesprekken
  • HR-systemen of documenten (bijv. in AFAS, SharePoint, Youforce)

Deze gegevens worden uitsluitend verwerkt voor het doel van de opdracht, onder verantwoordelijkheid van de opdrachtgever. Wij hanteren passende beveiligingsmaatregelen en nemen geheimhouding in acht conform onze opdrachtovereenkomst.

C. Bij het geven van workshops en teamontwikkelingstrajecten:

Wanneer je deelneemt aan een workshop of training waarin gebruik wordt gemaakt van gedrags- of persoonlijkheidsprofielen (zoals Insights Discovery of een eigen gedragsmodel), kunnen we de volgende gegevens verwerken:

  • Voor- en achternaam
  • E-mailadres
  • Antwoorden op persoonlijke vragenlijsten (digitaal of papier)
  • Samenvattingen van jouw profiel, gedragsvoorkeuren of teamrol
  • Inzichten uit reflectie- en feedbackmomenten tijdens de sessie

Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt voor leer- en ontwikkeldoeleinden binnen het programma waarvoor jij je hebt aangemeld. Wij bewaren deze gegevens niet langer dan noodzakelijk en delen ze nooit met derden zonder jouw uitdrukkelijke toestemming.

3. Waarom verwerken wij deze gegevens?

We verwerken persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:

  • Om contact met je op te nemen naar aanleiding van je aanvraag
  • Voor het uitvoeren van onze diensten, trainingen en workshops
  • Voor administratieve en facturatiedoeleinden
  • Voor analyse en verbetering van onze dienstverlening
  • Voor communicatie over relevante diensten (uitsluitend met toestemming

4. Hoe lang bewaren we je gegevens?

We bewaren gegevens niet langer dan noodzakelijk. Voor fiscale en administratieve gegevens hanteren wij de wettelijke bewaartermijn van 7 jaar. Project- of workshopgegevens worden na afloop van het traject verwijderd, tenzij anders overeengekomen met jou of de opdrachtgever.

5. Delen wij je gegevens met derden?

Wij verkopen jouw gegevens niet aan derden. Wij delen gegevens alleen:

  • Met partijen die ons ondersteunen bij administratie of IT, uitsluitend indien noodzakelijk
  • Met opdrachtgevers binnen de context van een project, na overleg en alleen met gerechtvaardigd belang
  • In alle gevallen sluiten wij, indien nodig, een verwerkersovereenkomst af

6. Cookies

Onze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies om goed te functioneren en inzicht te krijgen in het gebruik ervan. Deze gegevens zijn geanonimiseerd en niet herleidbaar tot individuele personen. Je kunt cookies verwijderen of uitschakelen via je browserinstellingen.

7. Jouw rechten

Je hebt volgens de AVG recht op:

  • Inzage in jouw persoonsgegevens
  • Correctie of verwijdering van jouw gegevens
  • Intrekking van eerder gegeven toestemming
  • Beperking van de verwerking
  • Bezwaar tegen verwerking
  • Overdraagbaarheid van gegevens
  • Indienen van een klacht bij de Autoriteit Persoonsgegevens

Wil je gebruikmaken van een van deze rechten? Neem dan contact met ons op via karin@knd-management.nl.

8. Beveiliging

Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om jouw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies, misbruik of ongeoorloofde toegang. Denk aan wachtwoordbeheer, versleuteling en beperkte toegang tot gegevens.

Vragen?
Heb je vragen over deze privacyverklaring of over hoe wij omgaan met persoonsgegevens? Neem dan contact met ons op via karin@knd-management.nl.


Copyright © 2024 KND. B.V.  - Alle rechten voorbehouden

Powered by GoDaddy

  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid

Deze website maakt gebruik van cookies.

We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.

AfwijzenAccepteren